dinsdag 27 oktober 2015

Dag 2!!! :)

Dit keer zijn de meisjes van het 6de leerjaar reporters van dienst!

Dit is wat zij van dag 2 vonden:

Eerst gingen we lekker ontbijten. Toen wandelden we naar onze eerste activiteit. Dat ging over de oorlog. Een heel toffe gids leerde ons vanalles op een speelse manier. Daarna deden we een spelletje over wat we allemaal hebben geleerd. Het was heel leerrijk. We hebben verschillende kanonnen gezien en we zijn in onderaardse gangen geweest. Tijdens de middag smulden we ons lunchpakket op in de cafetaria...

Valerie en Liesl

In de namiddag bezochten we een oud vissersdorp. (Anno 1465 Walraversijde) We kregen een telefoon... die vertelde ons dingen over vroeger. We kregen ook de opdracht om voorwerpen te zoeken die niet thuishoorden in de 'tijd van toen'. Nadien zijn we via het strand teruggewandeld naar ons hotel. Onderweg raapten we vele schelpjes en aangekomen bij 'Vayamundo' hebben we zandkastelen gebouwd en fotoshoot gehouden met degenen die graag voor de lens wilden staan.

Merel en Elise

Vanavond hebben de kinderen een aandenken aan de zeeklas geknutseld... Er zijn heel wat pareltjes bij!

Hieronder enkele sfeerbeelden van vandaag:

1. Weer een leuke en leerrijke dag geweest!!! Zo tof dat wij dit kunnen meevlogen!!!

2. Hello, voor het slapengaan toch nog even gecheckt of er nieuws was ;-). Bedankt aan de reporters van dienst. Het zag er weer een superleuke dag uit. Ook de foto's laten zien dat jullie je daar allemaal amuseren! Veel plezier op dag 3.

3. Ahoi Matrozen!
    Wat een leuke avonturen beleven jullie in Oostende!